Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

esraa_shokry

أنا قرأت كتير عن المعادلة الأمريكية ومميزاتها وحاسة أنا محتاجة لها.. وحابة بإذن الله امتحن STEP1 , STEP2 قبل 2023 بإذن الله .. بس المشكلة أني خايفة الحماس يروح وأقف في النص.. فياريت لو في كذا حد حابب يمتحن للمعادلة ونتفق على خطة معينة ونمتحن في وقت محدد و نشجع وكدة ونستفيد بردو سواء في الكتب وغيره.:geek::geek::geek:

الحل
فارما وباثولوجي بقى وكبرنا 😉
الأفضل إنك تبدأي ع الأقل بعد ما تخلصي 3 لأن كل لما بتكوني أكبر، دا بيوفر عليكي وقت ومجهود كبير وبيساعدك تتقني مذاكرتك أحسن

ممكن دلوقتي تحملي الكتب وتبصي على المواد اللي اخدتيها تسلي نفسك

ولو دخلتي على التوبيكس بتاعت المعادلة هنا هاتلاقي كل لينكات التحميل

بالتوفيق
أنا قرأت كتير عن المعادلة الأمريكية ومميزاتها وحاسة أنا محتاجة لها.. وحابة بإذن الله امتحن STEP1 , STEP2 قبل 2023 بإذن الله .. بس المشكلة أني خايفة الحماس يروح وأقف في النص.. فياريت لو في كذا حد حابب يمتحن للمعادلة ونتفق على خطة معينة ونمتحن في وقت محدد و نشجع وكدة ونستفيد بردو سواء في الكتب وغيره.:geek::geek::geek:
انا هم حابة احضر لو مالكيتي شخص انا ممكن اكون study partner

السلام عليكم
حتي انا نبي انجهز للأمتحانت المعادله الأمركيه ولا كن بعد ما أنكمل سنه اولي احنا عندا في ليبيا السنه تتأخر شويه يعني رح أبد في التحضير بعد شهر 11
وعليكم السلام ورحمة الله.. متهيألي في ليبيا بتمتحنوا معاما في مصر فلو تجبي تبدأي حتى بالأناتومي والفيسيولوجي الشهر دة مثلا ياريت🙈

الأفضل إنك تبدأي ع الأقل بعد ما تخلصي 3 لأن كل لما بتكوني أكبر، دا بيوفر عليكي وقت ومجهود كبير وبيساعدك تتقني مذاكرتك أحسن

بالتوفيق

بالتوفيق
هههههههه 🙈🙈
هو الأغلب هنا بيقول كدة😧😧 أنا فكرت أراجع الأناتومي والفيسيولوجي والبايو وفي 3 أكون بذاكر للدراسة والمعادلة... هيبقى صعب؟؟ 😯

عودة
أعلى