Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

Ali Sam

New member
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته
زى ما بيقول المثل " الجواب بيبان من عنوانه "

دة ملف PDF من اعداد بعض من الزملاء جزاهم الله خيراً بيتكلموا فيه عن الأخطاء الشائعة فى الروشتات الطبية
بيتكلموا فيه عن الشكل المثالى للروشتة الطبية ( كيان الروشتة و مواصفتها المختلفة )
و كمان بعض الأخطاء المشهورة فى الممارسات الطبية المختلفة
و الأهم على الإطلاق التداخلات الدوائية

Common mistakes in doctor's prescriptions.png

لتحميل ملف PDF
Download Common Mistakes Doctor Prescriptions pdf
 
عودة
أعلى