Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!
الحل
انا فاهم حضرتك انا اقصد انا حاليا ف اجازه بدون مرتب للسنه الرابعه هل بعد ماتخلص 4 سنين هرجع لنفس نيابتي الاصليه بما اني اخدت 6 شهور ف النيابه وبعدها اخدت الاجازه بدون مرتب ولا هتتلغي النيابه لاقدر الله

طالما اجازة رسمية ،، بترجع ان شاء الله علي مديرية عملك لاستكمال النيابة و علي حسب نوع الاجازة بيتحدد احتساب الفترة من سنين النيابة من عدمه
للاسف فـ الوقت الحالى و الظروف الحالية ، تم ايقاف كافة الاجازات الغير وجوبية لحين صدور قرار جديد ،
و بالتالى من ضمنها اجازات التفرغ للدراسة سواء بمرتب او بدون

معلومات اكتر عن الاجازات

انا فاهم حضرتك انا اقصد انا حاليا ف اجازه بدون مرتب للسنه الرابعه هل بعد ماتخلص 4 سنين هرجع لنفس نيابتي الاصليه بما اني اخدت 6 شهور ف النيابه وبعدها اخدت الاجازه بدون مرتب ولا هتتلغي النيابه لاقدر الله

طالما اجازة رسمية ،، بترجع ان شاء الله علي مديرية عملك لاستكمال النيابة و علي حسب نوع الاجازة بيتحدد احتساب الفترة من سنين النيابة من عدمه

عودة
أعلى