Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!
بسم الله الرحمن الرحيم
صحيح زي ما باين من العنوان حابب احط قدامكم كتب كابلان نسخة 2023 , بلينك مباشر و دي صور كمان من الPDFs , دا غير طبعا موضوع تاني هاخصصه لFirst Aid و آخر حاجة فيما يتعلق بكتابها و اسئلتها و البنوك و مصادر الشرح :

* طبعاََ اللينك هتلاقوه هنا مباشرة

لمشاهدة هذا المحتوى يجب عليك تسجيل الدخول او تسجيل حساب

*النقطة التانية المهمة جدا :
- فيديوهات كابلن الجديدة 2023 , نظرا لتغير الكتب و اختلافها عن اصدارات سنة 2010 , مؤسسة كابلان عملت فيديوهات جديدة بديلة عن فيديوهات سنة 2010 عشان تتماشى مع الطبعات الجديدة.

Download Kaplan Videos For Step 1 | 2023
* Password in needed | medicalstudyzone.com

التعديل الأخير بواسطة المشرف:
بعد اذنك ... حملت الكتب ومشكور جدا اخي ... لكن رابط الفيديوهات ما فتح معي :confused:
تمام , لو اللينك مش بيفتح عندك في طريقة تانية , و هي ان كل لينك " تورنت " بيبقى ليه كود معين عشان لو دخلنا الكود في برنامج التورنت يبقى كأننا جبنا اللينك
1- أول حاجة حملي برنامج " Utorrent " :
2- افتحي البرنامج و اضغطي على علامة المرفقات في الأعلى " إضافة تورنت من رابط " , ثم أضيفي هذا الكود في المربع :
30D594C1557BBBB1F4EDAAF5AC956BCE276A3B4C
1161

3- اضغطي OK هيفتح معاكي مربع كبير , فيه محتوى الرابط و حمليه :

1162

شكرا ليك انا بحمل فيهم والدنيا تمام بس لقيت بعض الفيديوهات من 2010 وخاصة الimmunology ده عادي مش يأثر عالكورس لان مدة الفيديوهات شبيهة ب2010 ولا انا عندي مشكلة

عودة
أعلى