اهلا بيك فـ EgyMD

فـ EgyMD هتلاقى كل اللى ممكن تحتاجه اثناء دراستك فى كلية الطب و كمان بعد تخرجك !

انضم الينا الآن!
  1. A

    PDF اخطاء شائعة فى الروشتات الطبية

    السلام عليكم و رحمة الله و بركاته زى ما بيقول المثل " الجواب بيبان من عنوانه " دة ملف PDF من اعداد بعض من الزملاء جزاهم الله خيراً بيتكلموا فيه عن الأخطاء الشائعة فى الروشتات الطبية بيتكلموا فيه عن الشكل المثالى للروشتة الطبية ( كيان الروشتة و مواصفتها المختلفة ) و كمان بعض الأخطاء المشهورة...
أعلى